شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹

در گفتگو با سینماپرس؛

معتمدی: هدیه تهرانی در «سایه ات را قاب می‌گیرم» بازی هم می‌کند/ داستان فیلم در ژانر اجتماعی است

هدیه تهرانی در نمایی از فیلم دختر ایرونی به کارگردانی محمدرضا لطیفی

سینماپرس: علیرضا معتمدی فیلمنامه نویس عصر امروز پس از اخذ پروانه ساخت فیلم سینمایی «سایه ات را قاب می گیرم» گفت: این فیلم در ژانر اجتماعی است و هدیه تهرانی علاوه بر تهیه کنندگی در این فیلم به ایفای نقش می پردازد.

بنابراین گزارش، وی در ادامه  گفت وگو با سینماپرس توضیح داد: لوکیشن های ما در تهران است و  قصه فیلم یک روز از زندگی یک زن در شهر تهران را روایت می کند.

معتمدی تصریح کرد: کارگردانی کار بر عهده ابراهیم شیبانی است و هدیه تهرانی نیز تهیه کنندگی کار را بر عهده دارد و خود بازیگر اصلی این کار است.

این فیلمنامه نویس یادآور شد: تا کنون حضور ما سه نفر قطعی شده است و دوستان در حال مذاکره با سایر عوامل هستند و کار هم به احتمال فراوان دو ماه دیگر در تهران جلوی دوربین خواهد رفت.

معتمدی  در مورد مدت زمان نگارش فیلمنامه گفت: نگارش فیلمنامه این کار شش ماه به طول انجامید ، ژانر کار اجتماعی است و سعی کردیم این فیلم یک کار تجربه جدید و نو به لحاظ ساختار و داستان برای هر سه ما باشد.

علیرضا معتمدی در پایان این گفت وگو اظهار داشت: نام این فیلم قطعاً تغییر خواهد کرد.

بنابراین گزارش فیلم های هیچ کجا، هیچکس، صحنه جرم، ورود ممنوع و  زهر عسل در کارنامه فیلمسازی ابراهیم شیبانی به ثبت رسیده است. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.